Merhaba kızlar 2 ay 25 günlük kızım var mama+meme şeklinde besleniyor ama dün akşamdan beri biberonu görünce çıldırıyor normalde günde 3,4 kere mama veriyordum dün gece yatarken yemedi kolik bi bebek olduğu için gazı vardır diyip üstelemedim sabaha kadar sürekli uyanıp emdiği için sabah kalktığımızda sütüm yok gibiydi mama yaptım zor bi hal yedirdim bu saate kadar da bi kere yaptım yemed çığlık atıyo biberon ağzına girince ağlıyo az önce evde gezerek yedirdim çünkü aç biliyorum bezi de önceki günlerde olduğu gibi dolmuyor sadece emdiği için mama reddi bu mudur geçici midir atak haftasında acaba ondan mı oluyor böyle aynı sorunu yaşayan var mıdır ki ??