Bellatrixxx Ek gıdaya daha erken mi geçiyorsunuz? Mama ve meme gidiyoruz. Gözlemlediğim kadarıyla 6 aydan önce geciyorlar, bunun nedeni nedir? Biz de 5. Ayda gececekmisiz.