Anneler kızım 5 aylık her iki gözünün de ölçümü 8.75 çıktı Dr bu ayda 5-6 çıkmasını normal kabul ederiz. Bir sürü ölçümler yapıldı. Kayma vb durum yok biz kendimiz rutin götürmek istedik ailemizde de gözlük takan, gözleri ile sorunu olan yok ama kızımın böyle olmasına biran çok üzüldüm. Şükür gözlerimizin sağlık durumu çok iyiymiş. Dr takibe alacağız gerekirse gözde kayma olmaması adına gözlük verebilirim dedi. Böyle olup düzelen oldu mu? Nasıl bir yol izlediniz? Gözlük takılırsa ne kadar süre taktınız?