Nurci canım benim bebeğim şimdi 6 aylık 3. Aydan beri öyle zor geçti ki şu 3 ay oğlum hep çok ileri de gidiyordu boy ve kilo olarak Allah’a şükür boy hala ileride ama kilo olarak artık eskisi gibi almıyor ilk yüzünde kızarıklık oldu egzama dediler sonra o kızarıklık arttı sürekli kaşıyordu çok huzursuz bir bebek oldu kaşıntıdan uyuyamıyordu kaşıyarak kanatmıştı yaklaşık üç aydır geceleri çorap takıyorum eline yırtmasın diye ve diğer yanağı da oldu en son yani görsen için acır melek yüzlüm bir egzama dediler bir de atopik dermatit en son baktılar ki durum çok kötü ilerlemiş bayağı deri testi yapıldı ve yumurta süt ve ev akarlarına alerjisi çıktı şimdi diyete başladım yeni zaten üç gün oluyor teşhis konulalı sakın süt ve süt ürünleri yeme hatta sütün girdiği hiçbirşey yeme çikolata yaş pasta filan oğlumun yüzü öyle bir duruma gelmişti ki anlatamam her gün ağlıyordum kimse aynı durumu yaşasın istemiyorum hatta egzama alerji atopik dermatit gibi teşhis konulan bebek anneleri varsa yazsınlar yardımcı olayım üç aydır uğraştığım şeyi üç günde hallettim şükür