Ben yaptım ama tuttumu tutmadımı emin olamadığım için dökmüştüm sonra iyice araştırdım zaten normal yoğurtlar gibi olmuyormuş ayran kıvamında kalıyormuş sonra bir daha denemedim bir sürüde süt var buzlukta zamanlarının geçmesine az bir süre kaldı onları içmiyor içse gerek yokda