2prenss_annesieliff_ Slm kızlar orucluyum canım kek istedi de süt ve yoğurt yok evde gidip almaya da eriniyorum ayran var acaba ayran la kek yapsam olur mu
Unknown 2prenss_annesieliff_ 1 bardak çay tüm işinizi görür. Hatta daha da iyi oluyor, mutlaka deneyin.
UraSsmom 2prenss_annesieliff_ Suyla yap canım daha geç bayatlıyo ve daha pofuduk oluyo ben uzun zamandır suyla yapıyorum, bugün portakal suyuyla yaptım oda güzel oldu varsa
Miniknur Çayla yap ozman:) annem geçen gün portakal sulu yaptı süt grubu diyetim var diye. çok güzel oldu
Miniknur 2prenss_annesieliff_ ben hiç yapmadım da annem söyledi. Ama arkadaş yazmış :) bende denerim zaten yakında. Yoksa aç kalacağım bu diyetle:)
zeynepzeze 2prenss_annesieliff_ 3 yumurta 2 su bardağı şeker 1 su bardağı sıvı yağ 1 su bardağı demlenmiş çay 3 su bardağı un 1 yemek kaşığı kakao Yarım yemek kaşığı tarçın 2 kabartma tozu 180 derece de pişecek canım
Eeisitan 2prenss_annesieliff_ kekte ben hiç süt ve yoğurt kullanmam su ve zeytinyağıyla yaparım gayette güzel oluyor öyle de deneyebilirsiniz