ygtabrs-25 Mrvdllr 15-20 günlükken başladık ilaç kullanmaya biz sizin nasıldı canım kaç çıkmıştı şuan nasıl bebeğiniz
Mrvdllr ygtabrs-25 değeri kaç troit in benim kızım şuan 2 yaşında hala ilaç kullanmıyorum herhangi birşey de yemesin demedi doktorumuz herşeyi yiyoruz 6nayda 1 kontrol için kan veriyoruz sadece
Hazalim ygtabrs-25 tedaviye baslanmadi henüz takip ediliyor hamileliğimde bende vardı bakalım ne olucak
ygtabrs-25 Hazalim bizim de düşüşe geçmişti sonra tekrar yükseldi.İnşallah sizin yükselmez de tedaviye gerek kalmaz 🙏🏻
Mrvdllr ygtabrs-25 benim doktorum ilaca karşı troit ilaçları bir zaman sonra karaciğer enzimlerini yok ediyor ve 2-2.5 gibi değerde ilaç niçin kullanılıyor onu anlamadım çok normal seviyede zaten
ygtabrs-25 Mrvdllr normal değer aralıgına ilaçla beraber ulaştık biz.doktordan iyi bilemeyiz diye düşünüyorum
Mrvdllr ygtabrs-25 tabiki öyle takibinizi yapan doktor daha iyi bilir ben bu seviyedeylen ilaç kullanıyorsunuz anladım yanlış anlamışım kusura bakmayın