Merhaba kızlar aranıza Yeni katıldım öncelikle ilk anneligim ve ilk deneyimim annelik konusunda doğum yapalı 10 gün oldu bir oğlum oldu Allah’a şükür fazla uzatmak istemiyorum kısaca sorum şu yeni dogan bebeklerde sürekli uyuma isteği normalmidir mama ile besleniyoruz ama her 1 buçuk iki saati gecmeksizin uyanır mamasını yer uyur hemen bazende arada bir 5 dakka 10 dakka gözlerini açar geri uyur