Tgbabrn Kızlar bebeklerinizin gece beslenmesi nasıl kaç kez yediriyosunuz . Uyanmasını bekliyomusunuz , yoksa uyurken mi yediriyosunuz?
yaramaz_bocegim Tgbabrn daha 2 aylık olmasına 1 hafta var ama kaldırmamaya başladım zaten acıkınca kendisi uyanıyor benim bebe. Çok emince de kusuyor ordan anlıyorum zaten
Tugcecivan Tgbabrn artık acıkınca kendisi uyanır emer zaten sarılık gibi bir durum kalmamış bana sağlık ocağında ki ebe öyle demişti artık.kalkmana gerek yok o aciktiginda uyanır kalkar diye
tavsaninannesi Tgbabrn 2 ay 8 günlük. Gece 1-2 arası uyuyor emzirirken uyuyor genelde. Öyle olursa 6-7 arası uyanıyor genelde. Bir kaç kere aralarda emzirmeye çalıştım ama emmek istemiyor diye artık kendi uyandığı zaman emziriyorum ben
Eelliifff Bende şurda bekleyeyim benım için de çok aklıma takılan Bı konu. Ben bazen yorgunluktan uyuyakalıyorum bebegım kendı de uyanmıyor 4 saati gecıyor. Kendımı çok kotu hissetmeme sebep oluyor bu durum :(
emation55 Ben ilk bir ay uyandrdm snra zaten iki satte bir kndi uyanmaya başldı valla az uyusada dinlensem die uyumasını beklyrm oğlum maşallah alarm gbi kendi kalkıo 😂
miniminnosannesi Tgbabrn benim bebeğim de 2 ay 10 günlük doktorum 40ı çıktıktan sonra uyandırmayalım o acıkınca uyansın dedi. Büyümesi için uyku da çok önemli dedi uyandırmıyorum 3-4 saatte bi uyanıyo kendisi