kubusss 😊 normal bence ya ben de rahatım sanırım biraz bu konuda aglıcak sızlıcak büyücek diyorum😊 ben normal dogum yaptım hep diyordum inşallah fazla kg almaz rahat dogururum diye öylede oldu 3150 dogdu doktorum biraz minyon bir bebek ama saglıklı herşeyi dedi çok şükür sarılık vs olmadan bugünleri gördük☺️ En son 1 hafta önce 3790 dı sizinki kaç kilo