Oğlum 20 aylık. Mama/anne sütünü 5 aylıkken bıraktı, biberon kullanmıyor. İştahsız ve zayıf. Sadece meyveye hayır demez. Son haftalarda günde sadece 1 öğün yiyor, kuş kadar. Ağzını açmıyor, açsa da tutuyor lokma ve tükürüyor. Et, tavuk, pilav, makarna, çorba asla yemez. Çevremdekiler takma, çocuk bu bizimki de böyleydi diyor ama en azindan formul mama veya sut iciyor bebekler bizde o da yok. Yoruldum ve cok yiprandim. Surekli degisik seyler deniyorum ama degisen birsey yok