Kızlar merhaba dort gundur saç dıplerım yağ içinde her gün yıkıyorum ama geçmiyo elımı değdiğimde yapış yapış bir tabe dermataolğa yazdım egzaöa olabılır dedi ama kaşıntım kızarıklığım yok bunmeyden olur nasıl geçer çok kötü hem görüntüsü hem dokununca bildiğiniz bır aydır yıkamıyo gibi diplerim inanılmaz başına gelen var mı nolur fıkır verın