atlasannesi1 Arkadaşlar oğlum 1martta 3ayını bitiriyor. Uykuya çok zor geçiyor fakat uyuyunca da 3-4 saat uyanmadığı oluyor bazen. Çok uyuduğunda kaldırıp emzirmeli miyim bu ayda.
Morfrenk atlasannesi1 yok hayır 5 6 saati geçerse içiniz rahatlasın diye emzirin ama acıkınca uyanıcak kadar büyümüş artık gerek yok
atlasannesi1 Morfrenk bugün doktor 4saati geçirme dedi de annem de bişe olmaz dedi. Bi de buraya soruyum dedim. Teşekkürler