emation55 benimde bebegim boyle oldu ama döküntülü değil kızarık sivilcr gibiydiler.doktora götürdüm ya sıcaktan yada sampuan veya kiyafetten olabilir dedi.krem verdi 1 kere sürdüm geçti.o zaman cips ve mantar yemiştim ben belki ondandr diye dusunyrm.bide sampuanini degistirmedim hala ayni ufak kızarıklıklar olyo arasira isilik gibi takip edyrm bakalm.bi doktora gösterin tabi belki kasiniyorduda huysuz olur