Merhaba kizlar
Başına böyle birsey gelen varmı 3 bucuk ay oldu doğum yapalı ve 1 gün bile acisi geçmedi bugün genel cerrahi ye gittim ben bagsur sanıyodum makatinda yirtılma catlak var dedi doğum sonrası krem kullandım ama etki göremedim dedim ameliyat önerdi ozel hastane bu arada kizimi emziriyorum ameliyattan da korkuyorum bu türlü tedavi olan varmi simdi baska bi krem ve kabiz olmamam icin surup verdi haftaya gel kararini söyle dedi napicam ben ya