Woody ipek1234567 bence deger. Ben duacısıyım. Bir de bir aşı bir normal muayane olarak gidiyorsunuz. Özel aşıları kendi yapıyor. Aşı 50 tl idi. Ancak aşıda da muayane ediyor. 2 muayane için uygun oluyor aslında