Merhaba kızlar bol neşeli bi gün diliyorum hepinize ❤
Sorum şu bebeğim 15 aylık yaklaşık üç ay önce gece beslenmesini kestik fakat hâlâ gece iki üç defa uyanır kesintisiz uyumaz yani sebebi ne olabilir bilgisi olan cevap verebilir mi lütfen şimdiden teşekkür ederim ❤