Merhaba hanımlar yirmi ay önce sezeryan doğum yaptım bı Kac ay sonrasında smear testi yaptırmak için doktora gittim ancak vajinismus geçmişim olduğundan öyle bir kasildim ki spekulum denilen o plastiği asla takamadi doktorum şimdi ise spiral taktırmak istiyorum araştırmalarıma göre spekulum takarak spirali yerleştiriyorlarmis spiralden çok korkuyorum bu yüzden size ssorum ise şu anestesi veya lokal anesteziyle spiral taktırmak mumkunmu napmaliyim çok basit bir işlem için spiralden de korkuyorum 2,çocuğu düşünmüyorum ama öyle kasilinca spekulumu da takıyorlar napacagim akıl verirseniz sevinirim