buse1996 2 aylık bebeğim hep meme de dursun istiyo uyuduğunda yatağına bıraktığım zaman hemen uyanıyo gece gündüz hep meme de 😏2.800 doğdu şuan da 4.800 doktor kilo alımı iyi dedi doymadığı için mi yoksa beni istediği için de hep meme de
Bebegim_28 buse1996 ayına gör kilo alımı iyi her ay bi kilo almış gazı olabilir mi ki gaz olunca da meme isterler
Morfrenk buse1996 seni istediği için kilosu maşallah, merak etme Bezlerini sayarsın. Doyma hissi yok henüz bide kokunu duymak istiyor, hepimizde oldu gayet normal
Bill buse1996 ben emzik vererek çözüm buldum. Bi dene istersen benimki hic itiraz etmeden emdi emzigi. Herkes gazi var dedi ama gaz cikariyodu kilo alimida iyiydi ki hala sadece anne sutu aliyo. Bazi bebekler emmek surekli agzinda meme olsun istiyo
buse1996 Bill emzik almıyo beni yalancı meme olarak kullanıyo galıba emmese bile ağzında tutuyo öyle uyuyo yatırınca hemen uyanıyo 🤣
dertlikerkenez buse1996 ilk 3 aylık dönemde sizin kokunuzu özlediği için, gazı olduğundan, güvende hissetmek istediğinden, canı sıkıldığından emmek istemesi çok çok normal. Günde 5-6 adet çiş dolu bez alıyorsanız yeterince doyuyordur.