yademila-48 Tugcecivan inan bana her memeyi alışta emmek için yapmıyorlar sakinleşmek için bizimle bağ kurmak için yapıyorlar evet doyma hisleri henüz yok ama zaten her emdiğinde bok süt emseler ya obez olurlar yada kusarlar sürekli