Kızlar oğlum 1 buçuk ayından sonra kabız oldu biz masajla kaka yaptırıyorduk, en son vitamin ilacını ve gaz ilaçlarını tamamen kestim denemek amaçlı birde lâmâ yaptık düzene girdi ama sadece 3 gün düzenli kaka yaptı, vitamine başladım gene kabız 2 gün oldu kaka yapmadı ama sürekli ıkınıyor yani napmalıyım