En son 3-4 aylıkken uyku reddi yaşardık o zamandan beri ilk kez yaşıyorum cok sıkıntılı bir durum ya normalde bebeğim uyku saati geldiğinde odamıza gideriz sallarım 5 dakika içinde uyurdu şimdi yastığa yattığı anda kaçmaya çalışıyo ağlıyo uykusu olduğu halde 😕gündüz neysede geceleri daha cok zorluyo köpek dişleri kabarmış çıımak üzereler ondan olurmu ya da başka ne olabilir sağlığı yerinde huzursuzluğuda yok 🙄