ikicocukluAnne_ inşallah düzen kurar ve öyle devam devam eder. Ama benim oğlumda öyleydi düzen kuruyor galiba oh be rahatladım dedim. 4. Ay bitirdi beni..saat başı çığlık çığlığa uyanmak, sürekli sallanmak istemek, kucağından indirdiğim gibi uyanması bütün gün uykusuz uykusuz dolaşmak neler neler. Sinirden ağladım bile artık tam 1 ay sürdü atak zamanı. Sonra yine şükür düzeldi şimdi çok daha iyi.. sizinde öyle olacak demiyorum yanlış anlaşılmasın sadece başımdan geçenler. Allah düşmanının başına vermesin zaten o günleri ☺️