Elif-69 kesinlikle sudocrem benim bebegimde aynı olmuştu boğazının altı kıpkırmızı ve kesik gibi hemen sudocrem sürdüm 2 ,3 güne düzeldi çok şükür bide banyo yaptirirken bol suyla boğazının altını iyice yıkıyordum öylelikle geçti poposu içinde sudocrem kullanıyorum gerçekten muhteşem bir krem bebekler için çok amaçlı eczaneden alıyorum ben 60 gr küçük kutu 50 tl ama fazlasıyla değer yani