Prenses Annişler bebişleriniz kaç kg ? Benim kızım 3.200 doğdu şimdi 22 günlük 4 kg sizce azmı kilosu ?
ftmird Prenses bence gayet iyi canım biz daha tartılmadık ama 3500 doğdu bebişim çok merak ediyorum bende kaç olduk inşallah kilo almıştır bebişim sütüm yetmiyor diye kendimi yiyip bitirmekten kurtulurum belki bende 😏
Prenses ftmird bende kendimi yedim bitirdim yetiyormu diye ama bildiğim kadarıyla bebiş bezini dolduruyorsa günde bi kaç defa kakasını yapıyorsa doyuyor muş bide süt içtikten sonra azından çökelik gibi şey geliyosa öyle diyolar 😄
btlylmaz58 Merhaba benim de bebegim 16 günlük 3200 doğdu şuan 3500 kilo alımı gayet iyi dedi doktorumuz