Hanımlar 2 buçuk yaşında bi kızım var onu doktor tavsiyesiyle 4 aylıkken oturtmaya başlamıştım kucağımda. Oğlumu da 4 aylıkken oturturum diye düşünürken etraftan erkek bebek geç oturtulur 6. Ayın dolması gerekir falan diyenler oldu doğruluk payı var mı yoksa koca karı hurafesi mi