Mammamiya 1 ay 7 günlük bebeğimiz var dünden beri kendini sıkıyor kızarıyor kakasını yapamıyor uysal bebeğim sürekli ağlıyor gazını çıkartıyor ama kakaya gelince yapamıyor ama sürekli ıkınma halinde ne yapalım bu bebişe de rahat etsin 🤦🏻♀️
Sinemisssss Mammamiya bebeğim tam 2 aylık bugün doktor 1 çay kaşığı zeytinyağı verebilirsin dedi ben 1.aydan itibaren mamasına 3 damla zeytinyağı koydum hep ayrıca bazen de makatını zeytinyağını kulak kürdanına batırıp uyardım . Benimki de 2 günde 1 yapıyor yapmadan önce ıkınmalar başlıyor ve işe yapıyor bu yaptıklarım cok kişiden de duydum bunu ve bugün doktorda aynısını dedi
Morfrenk Mammamiya kolik sancıları başlıyor büyük ihtimalle o kadar küçük bebek kabız olmaz, olupta ıkınmazda. Kolik belirtisi onlar.. Bi araştırın bir kaç gündür devam ediyorsa gaz damlası isteyin doktorunuz dan
Morfrenk Mammamiya gaz çıkarınca gaz bitmiş olmaz ki. Düşün çocuğun içinde 40 pırt var 4 pırt çıkardı diye sen gazı çıktı sanıyorsun 🤣 kolik öyle bir şey değil. Seni Bi yere etiketlcem bakarsın ama doktora götür kısa zamanda damlasız mücadele edemezsin bununla