Bebeğim 50 günlük. 4 gün öncesine kadar düzeni vardı gece 2 5 7 kalkıyordu hep. Beşiğine koyunca da uyurdu. 4 gündür beşiğine koyduğumda 10 dk sonra hareketlenmeye başlıyor uyanıyor. Kundak yapıyorum yine aynı. Koluma alıp yatsam kesintisiz uyuyor ama. O zaman da ben uyuyamıyorum kaskatı kesiliyor vücudum. 2 saatlik uykuyla duruyorum. Allah aşkına çare bilen varsa söylesin😫 beşiğinde yatan bebek bir anda neden orda uyumak istemez. Gece olsun istemiyorum artık 😫