kitapkokusu_ Bebeğüme tuvalet egitimi vermek istiyorum 1 yasına yeni girdi ne zaman belli eder tecrübelerinizi benimle paylasır mısınız güzel anneler
Matmazell_ kitapkokusu_ bi yaş biraz erken canm tuvalet eğitimi değil de iletişimi kurabilirsin tuvalet iletişimi diye bi kitap alıp okuyablirsin çok faydalı bnm kızım 18 aylık yaza doğru bende bıraktırmayı düşünüyorm bezi inşallah
Ikrazumra19 kitapkokusu_ suan cok erken en erken 18 ay once cis demesinlazim sonra gizlenerek yapmasi lazim gece bezini islatmamasi lazim gibi