Dilos01 3children1mom eşim yanlış anlamış cnm 250 yi bende o kadar yoktum gram altın mi alıyorum dedim espri dille bende dün 80 TL aldım zam geldi dedi eczanedeki bayan 😂
3children1mom Dilos01 5 6 ay öncesinde calpolu 9 tl Ye alıyordum doktor kontrolüne gittiğimizde evde bulunsun yedek diye aldım 18 tl olmuş bem şok bir sene olmadan %50 zam🙄
Dilos01 3children1mom yanı yükselir de birden bu kadar da yükselmez ki yüzde 50 ne demek yarı yarıya nerdeyse çeyrek ile başla bari 😳
3children1mom Dilos01 Valla mecbur alıyoruz ben birde büyük kızlara alıyorum onların ki sabit zamlanmamis( aferin almıştım)🤔 Corona mıdır ne zıkkım mahvetti bizi Ekonomiyi bile çökertti
Dilos01 3children1mom hiç sorma cidden hersey çok pahalandı yüzüne bakılmayan malzemeler bile şimdi ateş pahası 👀
Nurluseren Helen-2021 ya en korktuğum gerçekten kabız olması kullanmıycam ocean microfer aldık bugün verdim bakalım inşallah sorun olmaz
askanne10 Dilos01 ben iki gündür verdim önce verdim kusmuştu bekledik 4 ay 20 günlük oldu 5 damla başladık şimdi sidofer marka