gulrecelim_55 Merhabalar, sezaryen sonrası ne kadar süre sonra göbek eritme egzersizleri yapılabilir?
Durukusunannesii gulrecelim_55 Doktoruma danıştım geçen 6 ay sonra dedi bende 3 ay snra başlıcam oyuzden başlamak ıstyodum aslında ama agrı yapar dedi
Nazellam Valla kızlar ben iki aylık yaptım çok ağrım oldu hem dikişte hemde belde o yüzden bekleyin 6. Ayı bende bir ay sonra tekrar başlıycam nasipse
Nazellam gulrecelim_55 aman deyim dayanın ben sürekli ağırlıkla spor yapardım göbek falan hiç yoktu hatta hafif kaslıydım şuan göbek kasım var birde maşallahı var iğrenç görüntü popom ayrı bir dünya ama dayanmak zorjndayız ben birde emziriyorum diyette yapamıyorum maalesef 🥺