Kızlar kızım 2 yaşında. Hemen hemen 1 haftadır bayağı kabızdı. Neler yedirdim içirdim ama affedersiniz küçük bir parça o da taş gibi şekilde yapıyordu gün içinde. Kuru kayısı ve gün kurusu kaynattım dün. Suyunu içireyim belki iyi gelir dedim. Kızım suyunu içmedi ama 3 tane kayısı yedi. Bu sabah 6 da birden uyandı. Karnı da gurulduyordu. Kaka yapmaya başladı. Hemde bayağı suluydu. Acaba kayısıdan mı olmuştur? Yoksa üşüttü mü? Çok aklıma takıldı.