Kızlar merhaba oğlum 25 günlük uyumadığı zamanlarda sürekli ağlıyor karnı tok günde 9 10 bez değiştiriyorum gazını da çıkarıyor gaz ağlaması da değil kucağımıza alıyoruz sakinleşmiyor ağlamaya devam ediyor. Kolik de değil dün sabahtan itibaren akşama kadar böyleydi bugün de gece 3 saat uyumadı uyudu yeniden uyandıktan sonra yine böyle. Kundak yaptım gece öyle uyudu gündüz yapmıyorum elleriyle kendini uyandırıyor ama sürekli ağlıyor . Dün kakası mukusluydu sadece acaba alerjisi mi vardır diyeceğim de Buda hep olan birşey değil. Doktora götürmeli miyim her bebek böyle midir