Mommyyii hametanla travazol karıştırıp sür demişti doktorumuz o ikisi iyi geliyordu bide trosyd iyi gelmişti tabi bunlar da bi zaman sonra işe yaramıyor venim kızım çok pişik oluyor 2.5 yaşına kadar bez kullandı sürekli pişikti kanayana kadar çözüm bulunamadı ancak kremlerle acı çeke çeke. Bezi bıraktık yine pişik oluyor bende anlamadım biz halen hametan kullanıyoruz en iyi o geliyor merhem olan mavisi