Kızım 9aylık.dalin kullanıyorum. Kızım sacı döküldü daha yeni yeni geliyor. Baska ne kullana bilirimm sacı çabuk gelsin die. … Dogumdan sonra. Saçım fazla. Bakamdımm. Kesmek. Zorunda kaldımm. Kızım kolik bir bebekti. Kendim için. Hangi şampuan kullana bilir çabuk uzaması için