Kizlar kizim 24 günlük bebeğim emzik tutamiyordu ablası doğar doğmaz tutmustu hemde wee baybnin bu asla tutmadı ve gecelerimiz harap oldu sürekli meme de uyumak ustiyor ayarınca cirliyordu bende burada araştırma yaptım önerilere baktim avent ultra air emzik cok tavsiye eden olmus onlardan Allah rasi olsun bugun hemen gidip aldim bebeğim tuttu xok mutluyum eger sizin bebeginiz de tutmuyorsa birde bu markayı deneuin😍😍