Sonaytekin Belediyenin hediyesi doğum çantasından prozinc baby şampuan çıktı bebek şampuanı gibi kokmuyor değişik geldi kullanıpta memnun kalan var mı?
Elifss Sonaytekin mrb ben ecz teknisyeniyim birçok kullandgmz market şampuanlarından kat kat daha güzel ve kimyasal oranı az bi şampuan. Eczane ve belli satış yerlerinde vardır zaten reklam vs çok görülmez. Rahatlıkla kullanılabilir. Üstelik fiyatında öyle 10 20 civarı değil 🙋♀️😀
araskuzumm0918 Sonaytekin prozinc içeriği iyidir ,güvenle kullanıp deneyebilirsiniz ✌🏻Kokusu olmaması size kötü gelmesin daha iyi aslında,muhtemelen az köpürüyordur,eczane ürünü olduğu için güvenilir
Morusevenanne Elifss çok teşekkür ederim bir de şunu danısmak istiyorum. bu prozinc in yeşil olanını çok önce kullanmıştım çok memnundum. Şimdi sacımda egzama var yine bu şampuana dönmek istiyorum tavsiye eder misiniz?
Elifss Morusevenanne saç yapısına bağlı ama tekrar eden bi soruna eğer bi doktora gözüküp kan değerine baktığın derim . Ama kullanırsan da sorun olmaz cnm ayroca yeme içme durumuna da dikkat et yağlı şeyler abur cubur tarzu şeyleri de hayatindan boraz cikartmkta fayda olur ..Ne demek seve seve 🤗
Morusevenanne Elifss evet ekmeği eksilttiğimden beri kaşıntılarım hafifledi. 2kere gittim doktora ilaçlar bitince tekrar başladı ama hic tahlil filan yapmadılar