Zehra243 Ben tavuk haşladığım zaman sadece o zaman için haşlar kullanırdım. Artanı bize sarımsaklı bulgur pilavlı,baharatlı tavuk didiklemesi yapardım. Kızıma da çoeba yemek ne gerekiyorsa. Hiç haşlayıp atmadım.
Tek tek gögüs baget tek yemeklik şekilde kesip dondururdum. Onu çıkarır haşlardım. Tencerede normal haşlardım