Kızlar yarın bi işimiz çıktı anneme akşama kadar bırakmam gerekecek kızımı 3 buçuk aylık bu arada sağdığım sütlerden verecek annem fakat ne kadar içer kestiremiyoruz bir öğünde ml hesabı kaç ml içer bebek bir de ml ile cc aynı şey mi. Poşette ve sağdığım pompada ml hesabı gösteriyor. Yardımcı olursanız sevinirim. Ve hiç biberon vermedik kaşıkla verirsek alır umarım