Bktbll OlgaArslan 😊😊😊 ne guzel canım en azından kızınız destekyor sizi :)) ben gecen sabah artık agladım elimde biberon içmiyor agzında tutuyor en uyuttum verdim valla saglıklalrına bişey olmasında napalım artık
OlgaArslan Bktbll evet tek tesseli o oluyor o an sonra da anne bu kardeş içmiyor zaten ver bari ben içim biraz acıktım da diyor vallaha 1 saatte bitirmediği mamaları çöpe atmamış oluyorum kızım götürüyo maşallah ama gel gör ki o da kilo almıyor bu çocuklarımda bi sıkıntı var biri yiyor almıyor biri yemiyor alıyor 😊
OlgaArslan SinemB pekmezi birkaç kişi dedi doktoruma danışacam çünkü daha pekmez vermedim kabak, patates ve muza alerji gösterdi 3 ay ara verdik. Çarşamba randevu aldım mecbur gidecem doktora çare bulunsun yoksa ben kafayı yiyecem
SinemB OlgaArslan OlgaArslan sorun zaten oekme 6 ayda veriliyor oda ucuna batıracaksınız hiç bir şeycik olmaz
S_x_w OlgaArslan 2.cocuğuö 3.5 aylık emmeyi 4.5 aylıkta mama içmeyi bırakmıştı.. Üstelik ek gıdayı da bir türlü yediremiyorum.. Dr umun ya mama ya da ek gıda kabul ettireceksin başka çaren yok pes etme dedi.. 1 ay uğraştım olmadı bu süreçte bir tek pirinç unu yedi 🥴🥴 bir gram bile almadı tabi.. Dr umuz en son bazı bebeklerin damak tadı oluyor kendi yediklerinden az salçalı az tuzlu yap ver dedi.. Tarhanayla başlamıştım ve yemeye başlamıştı sıpa 😅 birkaç ay sonrada mama içmeye başlamıştı.. Siz de deneyin kendi yemeklerinizden Dr unuza danışıp.. Allah yardımcınız olsun çok zor bir dönem🥺
OlgaArslan S_x_w aslında evet bizim yemeklerden yiyor ben be kadar da taraftar olmasam geçen babasıyla kalmışlar bir kase yoğurt çorbası içti dedi ama bu sefer suya çok yönelmişti tuzdan olsa gerek diye düşündüm onu da doktora sorayım listeme ekledim teşekkür ederim ☺️
OlgaArslan SinemB çarşamba doktora bir sürü soracağım birikti kadın elimden almasa artık çocuğu 😀 oğluma bayılıyor kendisi de elinden gelse ver ben bakim diyecek bi giriyoruz muyeneye 1 saat bırakmıyor çocuğu her tarafını mıncıklamaktan 😀
OlgaArslan Bktbll bende kundaklayarak yediriyorum hatta hala kundan yapmadan uyumuyor doktor kes artık kundak yapma dedi ama asla uyumuyor kesiyolarmış gibi ağlıyor. İkinciler sakin olur derler benimki fırlama oldu. Kızıma zor derdim ki gerçekten zor bebekti ama bu zorluk bambaşka. Kızım mememi gece açar emer geri uyurdu 😀
Bktbll OlgaArslan beni oğlum hiç emmedi belki bi kaç kere emmiştir cok zor oldu evet hele logusalıgım tamamen berbat gecti bu yuzden kundak zararlımıymıs peki canım
Nohutannesi OlgaArslan doktorunuza danışıp; frisolac goldu deneseniz? Ben tecrübe etmedim ama, fermente süt ürünlerinden yapıldığını, gaz problemlerine çok çok iyi geldiğini yazmış kullananlar. Belki gaz probleminden yemiyordur bu çare olur
OlgaArslan Nohutannesi doktorumuzun dediğine göre gazı yokmuş sadece ağzından gaz çıkarmadı mı sıkıştırıyor onu o da uyanıyor ama bu her saatte bir nerdeyse bu da beni yoruyor ama mutlaka bu konuyu da söyleyeceğim teşekkür ederim ☺️
OlgaArslan SinemB 6 aylık 7840 tı sanırım şimdi bilmiyorum ama biraz önce tartıldım sonra oğlumu aldım kucağıma çıkan sonuç 8 di kıyafetle eğer öyleyse 160 gr bile almamış 1 ayda. Gerçi 5 aylıkken de çok almamıştı 7480 gr dı
SinemB OlgaArslan bizim 6300 kilosu aynısını bu AÜ yaşadık 100 gram anca almıştı sizin iyi kilosu yine maşallah
OlgaArslan SinemB ilk 2 ay çok iyi aldı. Doğum kilosu 2535 gr 1 aylık 3830 2 aylık 5100 3 aylık 5820 gr hep 1250 gr falan aldı sonra düşmeye başladı 800-500-200 derken bu ay bakacaz artık
OlgaArslan Baloglum93 en baştaki yorumda yazmıştım hangilerini kullandığımı sanırsam hepsini kullandık zahmet olmazsa en başa çıkıp bakarsanız varsa kullanmadığım denemek isterim kullanmaya
Bktbll OlgaArslan 😊😊😊 bünyesi oyle demekki canım valla benimkiler cöp oluyor bazen :)birde tam uyuyuyorum yatagına yatırıyorum sütünü içiyor oh diyorum bende yatayım en iyisi duyuyor napiyor gene aglıyor uyuyamıyorum😂😂
OlgaArslan Bktbll aynen benimki de emmedi. Hayır yarım kundan zararlı değil tam kundak zararlı. Ama artık 6 ayı geçtiği için ileride bırakması zor olur bu da sürekli kundakla olması demekmiş şimdiden bıraktır dedi bana
OlgaArslan Bktbll ah ah aynı özellikle bi kahve içeyim dediğimde. İş yapsam uyanmıyor ama bi oturayım dediğim an uyanıyor ya kendimi dövesim geliyor 😀