Duru10 bizimde öyle idi. Kaka tahlili verdik geçen hafta, laktoz intoleransı çıktı. Şuan laktozsuz besleniyorum süt ür0nlerinde. Bebeğim içinde relactaz diye bir damla aldık beslenme öncesi onu damlatıyorum. Bizde sadece anne sütü ile besleniyoruz. Kakasının rengi yeşil oluyor mu bazen