Bittersever ben yaklaşık 8 -9 yıldır kullanıyorum gerçekten 2 beden küçültüyor ve topluyor tek eksiği dikiş çizgisi belli oluyor.
bir tane alın diyeceğim fakat 2 Li alımlarda daha uyguna geliyor gerekli ölçümleri yaprak tam bedeninizi alın derim pişman olmazsınız verilen paranın hakkını veriyor çok uzun yollar kullanırsınz güzel bir ürün