Bebeğimin süte alerjisi olduğu için hiç açılmamış bir kutu Aptamil mama var elimde Eczaneden 80 tl’ye almıştım 50 TL’ye vereceğim buraya fotoğraf koyamadığım için paylaşamıyorum görselleri var Nasıl paylaşacağını söylerseniz onu da paylaşıp gönderirim size