ilknur_acr94 Yigitinannesi34 çocuk doktoruna bende gittim, gidiyorum hala. Bizim çocuk doktorumuz işin ehli çocuk beyin cerrahısi dedi.
Yigitinannesi34 Mu-Mi gitti doktora kafa yapisini ölçtü normal dedi kan aldi eger kani normal cikarsa her ay kontrol edilcek dedi kani beklicez artik carsamba cikicak oda hayırlısı
Berilberen Yigitinannesi34 dediğiniz gıbı cocuklar olunca soz konusu akan sular duruyor ama korkulacak bısı cıkmaz 😊