Feeynetezhebun Bebeğine Sudocream kullanan anneler memnunmusunuz pişik önleyici olarak her altını değiştirdiğinde mi kullanıyorsunuz
Nicksiz Feeynetezhebun ben kullanıyordum ama çok yoğun olduğu için silerken temizlerken tahriş oluyordu bıraktım bepantol ve hametan kullanıyorum
Htcesylmzz Feeynetezhebun bende hametan ve Bepanthol kullanıyorum bi gün içerisinde geçiriyor sudocrem kullanmadım bilmiyorum
madambovary Feeynetezhebun her alt açmadan sürerseniz tahriş olabilir asıl çünkü çok yoğun olduğu için poponun hava almasını önlüyor. Pişik olduğunda kullanın sadece kızarıklık falan yoksa sürmeyin gerek yok.
GamzeNazli35 Sudocrem pişik önleyici değil pişik kremidir canım. Pişik olmadan kullanınca tahriş ediyor
MerveDerki GamzeNazli35 Bize hiç fayda etmedi ne pişik olunca nede olmadan önce 🙄 bi tek hametan faydalı oldu
yayburcukadini Bize hiç faydası olmadı. Pişik olduğunda almıştım ama pişikli bölgede kanama yaptı. Kutu olduğu gibi duruyor.
GamzeNazli35 MerveDerki bize de hametan fayda etmedi. Neredeyse tüm kremleri denemiştim bi sudocrem işe yaradı
gulcemoms Feeynetezhebun evet kullanıyorum memnunum sıkıntı yapmadı kızıma her alt değişmede sürüyorum ben çok az
zeytinbacilar Feeynetezhebun ben memnunum her altını değiştirdiğimde kullanmıyorum kızarıklık olunca sürüyorum birdahaki bez değiştirmeye kadar geçmiş oluyor bize hemen etki ediyor Allahdan
ozge3747 Feeynetezhebun İlk zaman sudokrem kullandım sonra çok yoğun ve yağlı bir yapısı olduğu için değiştirdim. Şu an sebamed ve hametan kullanıyorum
MerveDerki GamzeNazli35 hadi ya. Demekki bebeklerin cildine göre değişiyo. Bepantol de kullandım mesela oda hiç bi işe yaramadı. Bende sudocremi vücuduna sürüyorum artık napym 🤷🏻♀️
Busraata Feeynetezhebun ben kullaniyorum ara sıra ama ona verdigin paraya yazık bence,hametan ve arko krem yagli tüp olani müthiş hem uygunda tavsiye ederim pişik yokken sudocrem kullanıyorum pek pişige etkisini göremedim
Yarim_Kilo_Kiyma Feeynetezhebun Evet Pişik olmadan da arada sürdüm, çok şükür hiç Pişik sorunumuz olmadı. Her zaman da sürmüyorum
GamzeNazli35 MerveDerki sudocremi kayınvalidem leke kremi olarak kullanıyor yüzüne. Çokta iyi geliyor. Dene istersen leke sorunun varsa boşa gitmemiş olur 🙃