5 ay 9 günlük bebeğim .çok fazla emen bir bebek değil .ara sıra dogdugu günden beri mama veriyorum .emme durumuna bağlı olarak .bazen günde 2 bazen sadece yatarken .güzel emdiği zamanlarda vermiyorum .fakat bu son 2 haftadır çok huysuz .atak haftası mı sıçramamı bilemiyorum .geceleride çok sık uyanıyor .gündüz iyi beslenemediği için uyuyamadıgımı düşündüm .sonra şu sıralar mama miktarını biraz arttırdım .sonuc olarak 4 gündür kaka yapmıyor .çiş yapıyor kaka yok .acaba mama dan mı kaynaklanıyordur .siz bebeğinizde mama kaynaklı bir kabızlık yaşadınız mı .mama olarak aptamil aldık bu ay belli bir mama da almıyoruz bazen hip bazen sma …