Alp13 alla alla garip benim oğlumda tam 6 aylıkken 6500dü doktor sütün çocuğa çok geliyor beslenme saati 3 saatten az olmasın demişti 1500 kilo almıştı o zaman 1 ayda yaptık salak gibi çocuk memeden uzaklaştı biraz o gün bugündür hiç 1 kilonun üstüne çıkmadı alımı pişmanım yani keşke öyle devam etseydim çocuk da memeden soğumazdı. Yine ne anlattım ya her seferinde bunu yapıyorum konuyu başka bir yere götürdüm yine 🤣🤣🤣 kaç kilo aldığı da önemli bence ama üst sınırdan gidiyor yine de maşallahhhh nazar değmesin