Annecik60 Merhaba. Bebeğimizin kalça çıkıklıgı testi ne zamana kadar yapılmali ve zorunlu bir test mi herkes yaptırıyor mu
Defne42 Annecik60 mutlaka yaptırmalısınız ilerleyen dönemde tedavisi daha zor olur 2. Ayda yaptırabilirsiniz
Selen95 Annecik60 evet sağlık bakanlığı muhakkak istiyor . 2.ayda yapılması gerekiyor ben tüm testleri yaptırıyorum bebeğime
Nurinci Annecik60 40 dolduktan sonra hemen görürdüm birsey cıkmadı şükür suan 7 aylık her ay düzenli olarak götürürüyorum
rike-nile-aro Annecik60 30 ila 45 gün arasında yapılıyor. Şart değil ama yapılması tavsiye edilen bi tetkik. Erken teşhis ve tedavi için