Esrayamanoglu Ruzgarsmummy bize doktor evolvia ar tavsiye etti şuan kullanıyoruz anne sütünden sonra 30 cc kaşıkla veriyorum kusmasını baya azalttı ishal gaz falanda olmadı her bebek de farklıdır tabi canım