Evlatkokusumis Bebeğim kapıları çok açıp kapatır ve oyuncak zıpzıpına sureklı ınıp biner bu takıntımı oyun halımı otızm belırtısımı
Selen95 Evlatkokusumis hayır otızm belirtisi değil bunlar. Göz kontagı kuramama, adını söyleyince bakmama, oyun kuramama, anneye babaya aşırı bağlılık gibi daha bir çok şey var bunlar otizm belirtisi
rike-nile-aro Evlatkokusumis dün yapılan paylaşımdan sonra hepimiz bi panik olduk hareketlerini takip eder olduk. Sakin olun Osman Gönülal var YouTube da 4 tane videosu var bi izleyin. Belli başlı belirtileri var
Mom070 Evlatkokusumis Önce otizm nedir belirtileri nedir onu araştırın. Sonrada bebeğinizi takip edin.
bebelendikK Evlatkokusumis bebeğiniz kaç aylık ? 17 aylık oğlum son günlerde resmen takıntı haline getirdi evde açık kapı oldu mı dayanamıyor çıkar hole tüm kapıları kapatır gelir açabiliyorsa açar kapatır açar kapatır hafif Aralık olsun kapı hevesle gider kapatır birde son günlerde oyuncak kutusunu ters çevirip in çık in çık koltuğa in çık çok yapıyor hatta konu açtım bununla ilgili. Bunlar kesinlikle otizm belirtisi değil sadece keşfediyorlar şuan birşeyler başarabildiklerini görünce onu tekrarlıyorlar